Satusali

Scurran foorumi satularppaajille
Tänään on Pe Syys 03, 2010 11:56 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: HP5re4: Sota 7.-8.10.2006 Nokialla
ViestiLähetetty: Pe Elo 25, 2006 3:10 pm 
Poissa
Kirjoilija

Voldemortin sota pelataan jälleen vuoden päättäjäispelinä 7.-8.10.2006. Pelipaikka on Koukkujärven maja Nokialla, n. 15 km päässä Tampereelta. Koukkujärven majalla on aiemmin järjestetty HP5re2 vuonna 2004.

Päivämäärä ja paikka on lyöty lukkoon, mutta muu info tulee myöhemmin eikä ilmoittautumista ole vielä avattu. Pelinjohtaja on Helmi-Elisa Turunen eli Vanilja.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 29, 2006 7:37 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Utelen. Onko peli yön yli kestävä yöpeli vai onko tuo ensimmäinen päivä ns. saapumista varten ja itse peli on vasta toisena päivänä (vai onko peli peräti kaksipäiväinen in-game-putki)? Tämä on tärkeää.

Viimeksi muokannut Ouva päivämäärä La Syys 09, 2006 2:25 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Elo 29, 2006 10:49 pm 
Poissa
Kirjoilija

Yöpeli. Illasta aamuyöhön / aamuun.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 08, 2006 4:57 pm 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Pelin sivut: HP#5r4 - Voldemortin sota

Ilmoittautuminen mahdollista.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Syys 08, 2006 8:54 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Tuolla pelin sivuille sanottiin että perjantaina tarjotaan iltapalaa. Voiko pelipaikalle siis saapua jo perjantaina? Vai onko kyseessä jokin virhe? Kun en ainakaan nopealla silmäyksellä löytänyt mistään muualta sivuilta mitään joka viittaisi jo perjantaina saapumiseen...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 09, 2006 2:24 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Yhtään edes mitään tietoa (tai edes osviittaa) kello monesta kello moneen peli on? Tuo illasta aamuyöhön kun on aika epämääräistä.

Muoks: Ja sivuilla muuten lukee -nahjuksia pelinjohdolle (ei pakollinen). (Mitä te nahjuksilla teette? *viaton pikkutyttökatse* XD)

Viimeksi muokannut Ouva päivämäärä La Syys 09, 2006 11:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 09, 2006 4:31 pm 
Poissa
Kirjoilija

Aikataulu on tulossa sivuille, kuten siellä lukee, ja se varmasti laitetaan sinne heti kun pelinjohtaja saa sen valmiiksi. Lopetusajan suhteen saatkin yrittää tyytyä nyt epämääräisyyteen, koska sillä on tapana elää pelistä riippuen. Eka pelautus loppui joskus puoli viiden maissa, ja replayt ovat tainneet kaikki päättyä sitä aikaisemmin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Syys 09, 2006 10:52 pm 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Pelin sivut on aika vapaasti varastettu viime vuoden sivuista, eli siellä saattaa olla viimevuotista infoa vahingossa jonnekin jäänyt. Aikatauluista ei ole vielä mitään, koska allekirjoittanut sumplii ne työvuorojensa ja porkkanoidensa kanssa.

Sitten ihan yleisesti kaikille ilmoittautuville... muistakaa panostaa ilmoittautumiseen. Sen paremman kuvan pj saa teidän sopivuudestanne peliin, kuin täytätte ilmon... saatatte olla upea pelaaja, mutta jos en tunne teitä en tiedä sitä, ja määrittelen sopivuutenne peliin pelkän ilmon perusteella. Pari ikävän köyhää ilmoa kun on tullut, ja peleissä olisi uusia kasvojakin kiva nähdä...

Aikataulullisesti aikaa peliä varten tulee varata la 12:00 am su 12:00 am vähintäänkin.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 10:33 am 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Ouva kirjoitti:
Muoks: Ja sivuilla muuten lukee -nahjuksia pelinjohdolle (ei pakollinen). (Mitä te nahjuksilla teette? *viaton pikkutyttökatse* XD)

Viime vuonna pelinjohdolle ei ollut pakollista tuoda lahjuksia, tänä vuonna kokeilemme jotain uutta. Nahjukset ovat käyttökelpoisia hyvin monessa seikassa, mutta salassapitovelvollisuuteni estää minua kertomasta millä tavoin nahjukset syötetään Voldemortille.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 5:35 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Eli asian laita on nyt se että minulla on suuri ongelma tämän pelin kanssa, tai pikemminkin siinä että tulenko siihen. Kun minun piti alunperin tulla yhdessä kaverin kanssa ja olisimme olleet toistemme henkisenä tukena ja turvana. Meillä on kummallakin virallisten pelien puolella kokemusta vain koulupeleistä ja olimme jo jonkin aikaa suunnitelleet että ilmoittaudumme molemmat tähän. Kaveri joutui kuitenkin perumaan kun olin jo ehtinyt ilmoittautua.

Nyt siis minulta puuttuu se henkinen tuki ja turva. Toisaalta odotan peliä innolla ja haluaisin kovasti mukaan, toisaalta en oikein tiedä uskallanko... Eli nyt en tosiaan tiedä että olenko tulossa ja toivoisin jonkun sanovan jotain joka auttaisi tekemään päätöksen jompaan kumpaan suuntaan, ihan mitä tahansa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 6:10 pm 
Poissa
Satuilija

Eiköhän sitä henkistä tukea ja turvaa löydy ihan paikan päältä:) muistan kuinka viime vuonna eräs tyttönen mietti samaa ongelmaa ja löysikin muutaman elinikäisen ystävän jotka on sittemmin ollut alituisen henkisen tuen ja turvan asemassa:)
( kiitos tästä walwal)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 9:40 pm 
Poissa
Satuilija

Eikai ollut minun (Sanni Karhapää) ilmoittautuminen sellainen köyhä? Kun minulla ei tullut tekstiä mihinkään hahmotoiveisiin ja epätoiveisiis kummemmin kuin jotain pientä yleistä, sillä minulle on ihan oikeasti aivan sama mikä hahmo tulee, ja oletan että tunnette minut, tms... kun olen HP-larpeissa useammassa käynyt, ja Scurran muissa peleissä kanssa? (Kuva onneksi meni mukaan).

Säikähdin vain että peliinpääsyni häiriintyi pahemman kerran, koska tosissaan tähän Voldemortin sotaan olen usean vuoden pyrkinyt, mutta ikä ei ole riittänyt, vaan nyt viimein riittää :) Minä tuon nallekarkkeja tottakai tullessani.

Paige, minäkin menen Voldemortin sotaan ekaa kertaa, tosin on minulla sitten muita larppeja yllin kyllin takana, mutta eiköhän tuota pärjätä. Minäkään en omista kavereistani tiedä, mutta pakkohan tuonne nyt on päästä jos suinkin sisään ottavat :) Ja joka larpista on tullut kyllä lisää kavereita, siihen en voi muuta sanoa kuin että todella positiivista. Kanssapelaajaan on melkein hieman pakko tutustua siinä jos yön pelaa yhdessä, joten tuskin joudut yksin pelkäämään :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 10:05 pm 
Poissa
Satuilija

SHOKKI! Saako nyt ihmeessä tiedustella miksi SEVERUS SNAPE poistettiin pelistä!!? Ja miltä kannalta se ei ollut oleellinen hahmo?! Kamalaa vinkumista, mutta nyt on kyllä silmät aika pölöllään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 11, 2006 10:31 pm 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Koska Snapu kieltäytyi antamasta PJ:lle hartiahierontaa... eiku, kaikki osastolla, jolla se olisi työskennellyt olleet hahmot poistettiin, eli Snap lensi samalla napauksella.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 12, 2006 11:27 am 
Poissa
Kirjoilija
Käyttäjän avatar

Mut miks Yaxley poistettiin!?!?!?! :''''(

We will miss the leather...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Syys 18, 2006 7:07 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Milloins tulee tieto onko peliin päässyt? Kun en viittis alkaa metsästää autoa jos ei pääsekkään...

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 20, 2006 8:17 pm 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Hahmojako tehty ja pitäisi olla kaikille ilmoittautuneillee tullut jonkinlaista mailia.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 26, 2006 11:15 am 
Poissa
PJ (PoroJohtaja)
Käyttäjän avatar

Ajo-ohjeet pelipaikalle on nyt lisätty pelin sivuille ja löytyvät off-info -linkin takaa.

Uskoisin (En sano mitään varmaa kun en vastaa pelin johdosta, mutta kun kerran ajan autoa niin nakittaudun (tai nakitan itseni) tähän hommaan.) että ihmisiä on myös mahdollista hakea Nokian asemalta esim. seuraavilta junilta.

Lauantai 7.10. NOKIALLE
Tampere - Nokia
Taajamajuna 465 (määränpää Pori)
TRE 12.15 NKA 12.29

Taajamajuna 467 (määränpää Pori)
TRE 14.15 NKA 14.29

Pori - Nokia
Taajamajuna 464 (määränpää Tampere)
PRI 10.15 NKA 11.30

Taajamajuna 468 (määränpää Tampere)
PRI 14.15 NKA 15.30

Sunnuntai 8.10. NOKIALTA
Tampereen suuntaan:
8.36 (Tampereella 8.50)
11.31 (Tampereella 11.45)

Porin suuntaan:
12.30

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 26, 2006 3:12 pm 
Poissa
Satuilija

Täällä olisi ainakin yksi kyydintarvitsija (Katja Puurunen), tulossa la Tampereelta tulevassa junassa, joka on perillä 12.29 ja lähdössä su Tampereelle menevässä junassa klo 11.31.

Samalla kyselisin tuosta pelimaksusta eli maksetaanko tilille vai suoraan pelipaikalla?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 26, 2006 3:27 pm 
Poissa
Satuilija

Huomio autoilijat!

Minun tarvitsisi päästä tuolta sunnuntaina pois aikaisin, joten
mahtaisiko olla kenellekään mitenkään mahdollista heittää minut bussipysäkille sunnuntaiaamuna aikaisin (joko kuudeksi tai seitsemäksi, pysäkki oli jollain Pirkkalaistiellä tai vastaavalla).

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 53 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]