Satusali

Scurran foorumi satularppaajille
Tänään on Pe Syys 03, 2010 11:56 am

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: HP#28 - Joulutanssiaiset
ViestiLähetetty: Ke Marras 01, 2006 3:07 pm 
Poissa
PJ

HP#28 - Joulutanssiaiset on HP-larppien alaisuudessa pelattava liveroolipeli, joka sijoittuu vuoteen 1998 J.K. Rowlingin luomassa taikamaailmassa. On uusien kolmivelhoturnajaisten aika ja ensimmäinen tehtävä on ohitse onnellisesti, mitä nyt juhlitaan kolmen maan kesken tanssiaisin.

HP#28 pelataan 10.12. Helsingissä Nuorten luontotalolla. Pelimaksu on 10 euroa. Pelin aikana on pientä syötävää ja juotavaa tarjolla.

Peli on pelattu aiemmin noin vuosi sitten kutsupelinä, mutta nyt se on avoimen ilmoittautumisen piirissä.

http://www.hplarp.net/hp28/

Ilmoittautuminen mahdollista. Pelissä ei ole varsinaista ikärajaa, mutta nuorimmat hahmot ovat seitsemäntoistavuotiaita.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 03, 2006 2:50 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Äh! Kämmäsin. Unohdin laittaa ilmoittautumiseen osaamani korttipelit... ja että minulla ei välttämättä ole silmälaseja (vaikka kuvassa on). Onko paha moka?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 03, 2006 2:52 pm 
Poissa
PJ

Ouva kirjoitti:
Äh! Kämmäsin. Unohdin laittaa ilmoittautumiseen osaamani korttipelit... ja että minulla ei välttämättä ole silmälaseja (vaikka kuvassa on). Onko paha moka?

Ei ole. :)
Eiköhän se noilla tiedoilla mene.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 06, 2006 8:58 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Mihin aikaan rautatieasemalta oltaisiin lähdössä? Kun off-tietoa-sivun mukaan 11.00, kun taas aikataulut-sivu väittää että 09.30. Enkä oikein usko, että pelipäivä on 10.12.2005. Pelimaksun eräpäivästäkin on kahta eri tietoa.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 06, 2006 11:24 pm 
Poissa
PJ

Tarkkaa aikaa ei ole vielä tiedossa siitä lähdöstä. Luultavasti 9:30, mutta asia vielä varmistetaan myöhemmin.

Pelipäivämäärä on tosiaankin 10.12. mutta ihan tänä vuonna kuitenkin. :D Korjaan vuosiluvun.

Pelimaksun eräpäivästä ei kannata vielä murehtia, kun tarkkaa pelimaksuakaan ei ole vielä tiedossa, eikä hahmojakoakaan tehty.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Marras 12, 2006 7:29 pm 
Poissa
Satuilija

Onko peliinjo kuinka paljon ilmoittautumisia..? Kun itse en ole ihan varma osallistumismahdollisuudestani, joten en ole vielä laittanut ilmoittautumista, ja minua huolestuttaa etten sitten mahdukaan :p

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Marras 13, 2006 10:38 pm 
Poissa
Satuilija

Milloin (noinsuunnilleen) päättyy ilmoittautuminen peliin? Ei siinä eikä millään, mutta mietin tässä vaan edelleen, että ilmottautuisinko vai en!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 14, 2006 11:57 am 
Poissa
PJ

Tällä hetkellä ilmoittautumisia on liian vähän. Ilmoittautumista sinänsä en sulje lainkana, mutta laitan ilmoituksen sitten, kun ilmoittautumalla pääsee enää varasijoille. Tällä hetkellä pelaajia kuitenkin vielä puuttuu ikävä kyllä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 14, 2006 7:31 pm 
Poissa
Satuilija

Kuinka vanhoja ihmisiä on peliin tulossa? Olen kolmetoista vuotta ja tämä olisi kaikkien aikojen ensimmäinen larppini, joten voisiko mukaantuloni olla suositeltavaa omalta kannaltani? Tällä tarkoitan sitä, että onko peli ns. lapsillekin sopiva :) ja että onko se aloittelijalle helppo?
Rupesin ihan kiljumaan kun huomasin että larppi tulossa! Kirjastontäti katsoi oudosti.
Onko pelissä jonkunnäköinen ruokailu tai edes tilaisuus syödä mahdolliset omat eväät? Kun ei koko päivää huvittaisi olla syömättä.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Marras 14, 2006 10:03 pm 
Poissa
Satuilija

Ei ole minun asiani vastailla ehkäpä, mutta en voi vastustaa kiusausta koska minäkin odotan peliä :) Azeliina, sivuilla lukee että pelissä on pikkupurtavaa tarjolla, jolla ei isoa nälkää pidetä, joten suositellaan myös ottamaan omia eväitä. :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 16, 2006 5:05 pm 
Poissa
PJ

Suurin osa pelaajista on siinä kahdenkymmenen molemmin puolin. Ikävä sanoa, mutta on epätodennäköistä, että niinkin nuori, kuin 13-vuotias lopulta pääsisi peliin. Mahdollisuudet pääsemiseen ovat lähinnä siinä, jos ei muuten tule tarpeeksi ilmoittautumisia ja tämä nuori henkilö näyttää ikäistään vanhemmalta ja on kykenevä muutoin vanhempaa hahmoa pelaamaan.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 1:27 pm 
Poissa
Satuilija

Olen kauhea inttäjä... Mutta kuinka saisin tietää siitä jos peliin ei tule tarpeeksi hahmoja? Onko hahmopista ollut pulaa tähämn mennessä? Jos on ollut tai on, niin onko minulla mahdollisuuksia, voisin kyllä pelata itseäni vanhempaa hahmoa vaikken kyllä ole mikään ihmeellisellä tavalla itseäni vanhemman näköinen. Olen ehkä ylioptimisti kun minulle kerran sanotaan, ettei onnistu, jään vain jauhamaan asiasta. Olen vain niin kauheasti odottanut larppia johon voisin tulla. Mutta tämä ei kai sitten onnistu? Varmastiko? Ja taisi olla Yut joka sanoi HP-larppien vieraskirjassa että saa ilmoittautua, mutta oma ikä saattaa vaikuttaa hahmojaossa. Mitä se tarkoittaa? Eli ilmoittautuako vai ei?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 6:00 pm 
Poissa
Kirjoilija
Käyttäjän avatar

Azeliina kirjoitti:
Ja taisi olla Yut joka sanoi HP-larppien vieraskirjassa että saa ilmoittautua, mutta oma ikä saattaa vaikuttaa hahmojaossa. Mitä se tarkoittaa? Eli ilmoittautuako vai ei?

Se tarkoittaa sitä, että voit ilmoittautua, mutta ikäsi saattaa vaikuttaa siihen millainen hahmo sinulle annetaan vai annetaanko sellaista laisinkaan. Näin ainakin minä ymmärtäisin kommentin. Jos ilmoittautuneita tulee riittävästi niin ikäsi vaikuttaa luultavasti niin, että et pääse peliin, mutta jos ilmoittautumisista on pulaa niin sinä voit päästä pelaamaan.

Ilmoittaudu, se olisi minun neuvoni. Sitten jäät vain odottamaan sitä pääsetkö peliin. Eihän se ilmoittautumisen täyttäminen ole keneltäkään pois.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Marras 18, 2006 6:46 pm 
Poissa
PJ

Azeliina, jos ilmoittaudut, niin olisi erittäin tärkeää saada tietää, että kuinka vanhalta näytät. Tosin, jos todella todella paljon haluat mukaan, niin voin järjestää sinne sinulle yhden nuoremman hahmon, joka esim. on jonkun vanhemman hahmon pikkusisar tms.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 3:11 am 
Poissa
PJ

Tällä hetkellä ilmoittautujien määrä peliin HP#28 - Joulutanssiaiset on siinä mallilla, että on siinä ja siinä, että kannattaako peli toteuttaa. Tarvitsisin ainakin kolme pelaajaa miespuolisiin aikuishahmoihin, jotta tämä onnistuisi (mielellään ilmoittautujia saisi olla enemmänkin, mutta tuo on se kipuraja). Toinen mahdollisuus on, että karsin peliä rankalla kädellä, jotta saan pelin toimimaan pienemmällä pelajaamäärällä. Tämä tarkottaisi myös sitä, että pystyisin paljon vähemmän toteuttamaan pelaajien hahmotoiveita ja profiilien muokkauksessa menisi aikaa.

Voitte keskustella omasta mielipitestänne täällä, mutta mikäli ilmoittautujia ei tule enempää eikä karsittu peli saa kannatusta, ei peliä voitane pitää.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 11:34 am 
Poissa
Satuilija

Eiköhän me kaikki nyt painosteta ystäviämme pelaamaan! Eli kaikki vaan luuri käteen ja soittorinki pystyyn. Tuskin kaikkia pelaajia haittaa, vaikka hahmo ei vastaisikaan ihan toivetta :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 12:47 pm 
Poissa
PJ
Käyttäjän avatar

Olen samaa mieltä Kaisan kanssa. Koetetaan kiskoa kaikki tutu pelaamaan, koska itseäni ei ainakaan tuo suppea versio pelistä välttämättä kiehdo.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 4:52 pm 
Poissa
Satuilija
Käyttäjän avatar

Santtu kirjoitti:
Koetetaan kiskoa kaikki tutu pelaamaan, koska itseäni ei ainakaan tuo suppea versio pelistä välttämättä kiehdo.
No ei oikein innosta, ei. Jostain olisi pelaajia revittävä... Miten olisi ilmoitus pelaajapulasta Vuotiksen puolelle?

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 5:46 pm 
Poissa
Satuilija

Joop, samalla kannalla, mielummin että peli pidetään kunnolla jos pidetään.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Marras 23, 2006 6:19 pm 
Poissa
Satuilija

Tuota, tuota. Olen ollut jo hyvän aikaa vähän kahden vaiheilla larppiin hakemisen suhteen, ja olin jo päättänyt, etten uskalla kun minua nyt yritettiin sitten kovasti puhua mukaan. En tiedä, saanko itseäni millään näyttämään aikuiselta mieheltä, eikä minulla ole kummoista pelikokemusta, mutta periaatteessa minua kiinnostaisi kyllä lähteä mukaan.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 48 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]